Information Technology
مرحبا بك عزيزي الزائر. نتشرف بدعوتك الي التسجيل او الدخول الي المنتدي ونرجو ان بنال حسن ظنكم بنا

Information Technology
مرحبا بك عزيزي الزائر. نتشرف بدعوتك الي التسجيل او الدخول الي المنتدي ونرجو ان بنال حسن ظنكم بنا

Information Technology
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

Information Technology

For all the technology

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

لاعضاء الكرام لا شك ابدا في ان تسجيلكم معنا قد أسعدنااا كثيرا جدا جدا جدا فهذا دليل على ان المنتدى قد نال على إعجااابكم على الأقل ..!! ولكن ثقوا تماما أن سعادتنااا هذه لن يكتب لهااا الإستمرار أبدا وقد يحل محلهااا الحزن اذا لم تتشرف صفحااات هذا المنتدى بمااا تجود به أنفسكم  وبما يمتعنااا به قلمكم فهل ستحرموننااا من هذه السعاااده .. ؟!! لاأعتقد ان شاءالله .. فلا تبخلوا علينا في حروووووفكم أتمنى أن تكون الإجابه هي  تفاااعلكم مع المنتدى # عندي ثقه كبيره في ان كل عضو منا لديه رد أو رأي حول موضوع معين ..!! ولكن للاسف التردد في الرد .. يجعلك لاترد  مواضيع مفيدة لك

اسئله عن مشاكل الحب

كاتب الموضوعرسالة
HADEER..H.H
المشرف العام
المشرف العام
HADEER..H.H

اسئله  عن  مشاكل الحب Empty
09082009
مُساهمةاسئله عن مشاكل الحب

اسئله تشجع الاجابه عليها

###1*اذا اضطريت يوم الى الابتعاد عن شخص لا تريد الابتعاد عنه دون حتى ان تبررله السبب من ذلك فماذا تتوقع ان تكون رد فعله هل سوف يتعدى ام ماذا سوف يكون موقفه ؟

###2*هل الحب بدايه ابتسامه ام مقدمه دمعه؟

###3* هل يوجد فى هذا الزمن من يخاف الحب؟

###4*ايهما يحب اولا العين ولا الاذن؟

###5*ماذا بعد الحب بلنسبه لك؟

###6*الى اى مدى يمكن كتمان الحب فى القلب؟

###7*هل الحب انتصار للقلب ام هزيمه للعقل؟

###8*ليه ديما الاسهل اننا بننسى الحب بدل منحافظ عليه؟

###9*ليه مفيش حكايه بتستمر زى ما بدات بكل حب ليه غالبا نهايه الحب جراح؟

###10**ليه دلوقتى اللى بيحصل غالبا ان الشاب يتعرف على البنت ويفضلو يحبو فى بعض وفى الاخر يسيبو بعض

###11**ليه فى الوقت اللى البنت بتكون بتكدب على الشاب او بمعنى اصح (بتخونو) بيكون هو كويس جدا معاها؟

###12***ليه الشاب لما بيتاكد ان الانسانه الى معاه ملكه وبقت متعلقه بيه بيبتدى يبان على حقيقته ويسبها ويدور على وحده تنيه او فريسه تنيه او لو مسبهاش بيعملها معمله مش كويسه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ليه

###13*لماذا يكون الانسان انانى بعض الاوقات؟

###14*لماذ ا تحب رغم انك تعرف ان الحب شكوى؟؟؟؟!!!

###15* لماذا عندما لانعير أهمية لشئ ما نجده دائماً أمام أعيننا وعندما نتعلق بهٍْ يضيع من يدينا ؟؟

###16*حبينا واتجرحنا اكيد لازم نفضل فترة طويلة من غير حب ؛طب لو ظهر حد جنبنا في نفس الفترة اللي احنا فيها دي او بمعني اصح فترة النقاهة نعمل ايه نفتح قلبنا لحب جديد يخلينا ننسي ولا في الحالة دي ميبقاش حب ويبقي زي ما قلت قبل كدة قرص اسبرين مؤقت؟

: يارب تكون الاسئله عجبتكم وتشركونى الاجوبه
مُشاطرة هذه المقالة على: reddit

اسئله عن مشاكل الحب :: تعاليق

سفير الغرام
رد: اسئله عن مشاكل الحب
مُساهمة الأحد أغسطس 09, 2009 1:24 pm من طرف سفير الغرام
أنا عايز أقولك أن إنتي بنت جامدة جامدة وأسئلة جامدة جامدة أخر حاجة وبجد الله عليكي وتسلم دماغك بس عايز أضيف حاجة صغيرة وهية مقولة بتتقال (لا تندم على حب عشتة حتى لو أصبح ذكرى مؤلمة ... فإذا كانت الزهور قد جفت ... وضاع عبيرها .. ولم يبقى منها غير الأشواك .... فلا تنسى إنها منحتك عطرآ جميلآ أسعدك ) بس يعني في الكويس وفية الوحش ومينفعش إننا نحكم على الحب ولكن نحكم على المواقف فقط...... سفير الغرام
HADEER..H.H
مُساهمة الأحد أغسطس 09, 2009 11:01 pm من طرف HADEER..H.H
شكرا على اهتمامك بالموضوع

انا اخترت هذا الموضوع وهذه الاسئله حتى يستفيد كل انسان يقرء الاسئله والاجوبه ويتعلم انه مش اول ولا اخر واحد يتجرح
simsim
مُساهمة الثلاثاء أغسطس 11, 2009 4:33 am من طرف simsim
على فكرة اسالتك حلوة بس صعب الرد علي بعضها بس السؤال الى ممكن ارد علية ان الحب بالعين اولا و ممكن اردلك على سوال تانى بس من وجهة نظرى الحب ما يبقاش حب الا لازم يكون فى دمعة وطبعا ابتسامة علشان الى مبتسم على طول اعرفى ان دة مش حب ودة من وجهة نظرى بس والسؤال رقم 12 دة نفسى حد بردوا يجوبنى علية I love you
HADEER..H.H
مُساهمة الثلاثاء أغسطس 11, 2009 4:50 am من طرف HADEER..H.H
مرسى يا سمسم على جوابك معانا ومشركتك معايا بس للاسف انا نفسى حد بردو يجاوبنى على السوال رقم 12 عشان انا مش هعرف افيدك فيه
I love you
Eslam Foda
مُساهمة الثلاثاء أغسطس 11, 2009 8:05 am من طرف Eslam Foda
اجابه السؤال رقم 12 كل انسان منا لما تكون في حاجه مش في ايده بيحاول يوصلها مهما كان الثمن حتي لو علي حساب كرمته وممكن يعمل المستحيل علشان يوصل للبنت الي هو عاوزها ولما بتكون في ايده خلاص هو كده وصل للكان عاوز يوصله ومحدش بيعرف قيمت الي في ايده غير لما تهرب من ايده وتكون في ايد حد تاني وياريت يكون رائي مقنع وربنا يوفئك يا هدير كمان وكمان 

اسئله عن مشاكل الحب

صفحة 1 من اصل 1

مواضيع مماثلة

-